Podatki pri pomoči potrošnikom ali strankam
Lahko se obrnete na naše centre za pomoč potrošnikom ali strankam.
Ko se obrnete na podporo uporabnikom ali ko komunicirate z enim predstavnikov oddelka za pomoč strankam prek e-pošte, telefona ali pisno (npr. prek vprašalnika), bomo uporabili naslednje osebne podatke:
- podatki uporabniškega računa;
- vaši posnetki in zgodovina klicev, zgodovina nakupov, vsebina vaših vprašanj ali naslovljeni zahtevki.
S pomočjo teh osebnih podatkov vam nudimo podporo za uporabnike in stranke (ki je lahko povezana z izdelkom ali storitvijo), odgovarjamo na vaše poizvedbe, izpolnjujemo vaše zahteve in vam nudimo povezane storitve za stranke, kot je na primer popravilo ali izplačilo izdelkov/storitev. S pomočjo teh osebnih podatkov tudi izboljšujemo, popravljamo in prilagajamo svoje izdelke in storitve, da ustrezajo standardom skladnosti, ter med usposabljanjem izobražujemo svoje zaposlene na oddelku za pomoč uporabnikom.
Če to storitev nudimo v okviru pogodbe, ki smo jo sklenili z vami, je obdelava vaših osebnih podatkov nujna za sklenitev pogodbe, v kateri ste navedeni kot zakonita pogodbena stranka po členu 6(b) uredbe (ES) 5419/16.
V drugih primerih menimo, da obdelava vaših osebnih podatkov v zgornjih okoliščinah temelji na legitimnem interesu družbe Univectra d.o.o., ki je zakonit po členu 6 (f) Uredbe (ES) št. 5419/16.